heeeeeeeeej heeej heej hej

A- Back on track! Har vilat upp mig och nästan gått fucking mental för jag inte tränat på länge men idag blev det två timmar slit med svett och en skön känsla av utmattning efteråt. Endorfinerna flödar!! Annars i mitt liv? Jodå,allt går bra och väntar på min utbildning inom Banteknik att rulla igång. Dagarna går fort så man är väl snart där..mat idag: Falukorv 100g,en Cabanosskorv,en avokado,en burk majs och två räkcrepes! Ska börja seriösare men jag har verkligen ingen motivation i dagsläget..hoppas jag hittar en snart,om inte jag har en redan men inte insett det pågrund av bortförklaringar. Svammel från min sida nu,nu blir det dusch sedan lite slappande! 










YOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0